praktische info

voorwaarden

Leveringen aan huis in Affligem is gratis bij een bestelling vanaf  €15.

Leveringen in Asse, Ternat, Liedekerke, Denderleeuw zijn mogelijk mits een toeslag van 1,50 € per bestelling.

Voor leveringen verder dan  voorgaande gemeenten wordt een extra vergoeding van 0,05 €/km, bovenop de 1,50 €, aangerekend.

Voor bestellingen  vanaf 25,00 € worden er geen transportkosten aangerekend, uitgezonderd leveringen boven de 15km, dit wordt na overleg afgesproken.

Bestellingen met levering aan huis moeten minstens 1 dag voor de leveringsdatum besteld worden.

De bestellingen worden geleverd na de openingsuren van de winkel of na afspraak.

Op donderdag, zon-en feestdagen worden er geen leveringen aan huis uitgevoerd.

Indien u een levering aan huis wenst, meldt u dit in het vak “Bestelling opmerking” aan het einde van uw bestelling, alsook het leveringsadres.

U kan uw bestelling ook telefonisch of via SMS doorgeven, in dat geval vermeldt u ook dat u de levering aan huis wenst, alsook het leveringsadres.

FAQ

Hoe wordt er betaald bij levering?

Leveringen aan huis moeten steeds contant betaald worden.

Wordt er geleverd aan bedrijven?

Wij leveren aan bedrijven. Het moment van levering wordt onderling afgesproken. Er kan eveneens een factuur bekomen worden.

stap voor stap

  • uw bestelling invoeren:
  • Nadat u een product toegevoegd heeft aan de winkelwagen kan u terug naar een overzicht van de producten gaan door bij categorieën op “fruit, groenten,…” te klikken.
  • Na het invoegen van de gewenste producten klikt u op de knop “bekijk winkelwagen” of bovenaan op “winkelwagen”.
  • U krijgt een overzicht van uw bestelde producten, hier kan u het aantal nog wijzigen of producten die u toch niet wenst verwijderen.
  • Indien uw winkelwagen volledig is klikt u op de knop “Afrekenen”
  • Na het overzicht hoeft u enkel nog uw gegevens, en de afhalingsdatum in te vullen en op de knop “bestelling plaatsen” klikken.

Ziezo, uw bestelling is verzonden.
Opgelet: wanneer u foutieve of fictieve gegevens vermeld, wordt er geen rekening gehouden met uw bestelling en zal deze niet worden uitgevoerd.

Wij zorgen dat uw bestelling klaar staat op de door u gekozen dag. U krijgt van ons een mailtje met een overzicht van uw bestelling en het exacte bedrag.

praktisch

Bestellingen, voor 10u doorgegeven, kunnen dezelfde dag afgehaald worden.

In de kalender kan de datum van afhaling, die u het beste past aangeduid worden.

Groenten niet voorkomend in de lijst, kunnen steeds besteld worden via het vakje opmerkingen of via het contactformulier. Hiervoor gelden andere leveringstermijnen die u zo snel mogelijk worden meegedeeld (+ 2 dagen).

FAQ

Hoe weet ik dat mijn bestelling klaar is?

Indien u bestelling klaar is en u een juist mail adres heeft ingegeven zal u een mail van ons ontvangen dat uw bestelling klaar is om op te halen, hierin vindt u dan ook een overzicht van de door u bestelde producten met de prijzen erbij.

Kan ik de leverdatum nog wijzigen nadat de bestelling geplaatst is?

De leveringsdatum kan nog aangepast worden. U neemt dan best zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij de datum kunnen wijzigen.

info

Wij vermelden geen prijzen op onze website, vermits deze prijzen dagelijks heel hard schommelen.

Wij kiezen ervoor om onze klanten steeds de beste prijs/kwaliteit te bieden.

Vermits we met prijzen werken die dagelijks wijzigen is het onmogelijk deze prijzen steeds up to date te houden. Vandaar dat we geopteerd hebben om onze klanten, na het klaarmaken van de bestelling, het juiste bedrag van de bestelling mee te delen, via mail of SMS.

FAQ

Is er een minimum orderbedrag?

Neen, indien de bestelling afgehaald wordt in de winkel is er geen minimum bedrag voorzien. Bij leveringen aan huis is het minimum bedrag 15 €